Mato por la vida y vivo para matar. Me gusta sufrir, llorar y gritar. Fingir ser feliz y vomitar a escondidas sobre este cruel y despota mundo. Odio la felicidad y amo el sufrimiento.Me considero pobre lleno de mierda. No es bonita la vida?

domingo, 31 de enero de 2010

Nomes vull ser lliure.

L'altre dia vaig sentir als ocells desde l'interior de casa meva.Volaven lliures, sense cap restrincció per part de ningu.Piulaven i cantaven diferentes harmonies, mentres segurament exercien els seus vols migratoris cap algun lloc del mon.Va ser llavors quant em vaig donar compte, de que jo tambe volia ser lliurei que tenia tot el dret del mon a ser-ho.Aixi que em vaig treure les cadenes de sobre com si fos una mena de Rambo o James Bond i vaig marxar amb els ocells cap un pais on pogues exercir els meus drets.On els presidents fossin justos i no acceptesin soborns.On regnès l'harmonia i la pau, aixi com l'amor i la llibertat personal a ser com et t'han parit, o com vols ser. Un lloc on poder dir el que vols sense por a la censura i a la negació.
Un lloc...

Vaig volar amb els ocells dies i dies, intentant per fi trobar el lloc on era mes correcte per mi quedar-me. I juro per deu que no em vaig rendir.
Ho juro.

No hay comentarios:

Publicar un comentario